Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).

Reklamačný poriadok

Postup pri vrátení alebo výmene tovaru:

 

1. Oznámte nám e-mailom že chcete tovar vrátiť alebo vymeniť. Podľa zákona máte možnosť vrátiť tovar do 14 dní.

 

2. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený aj s pôvodnými vysačkami.

 

3. Spolu s tovar pošlite aj sprievodný list. V prípade výmeny v ňom uveďte za aký tovar si želáte vrátené veci vymeniť.

V prípade vrátenia tovaru uveďte číslo účtu na ktoré Vám budú vrátené peniaze.

Tovar neposielajte na DOBIERKU! (nebude prevzatý)

 

4. Balík pošlite kuriérom alebo Slovenskou poštou ako doporučený list bez dobierky ( do 2 kg), alebo ako balík bez dobierky ( nad 2 kg) na adresu:


Pneufit s.r.o.

LuxusnyBytik.sk
Nová cesta 675  

Bobrov 02942

 

5. Tovar Vám bude vymenený v najkratšej možnej dobe, najneskôr do 15 prac. dní od prevzatia balíku od Vás. Takisto v prípade vrátenia Vám budú peniaze vrátené v zákonnej lehote do 15 prac. dní. (Prevodom na účet)

 


Postup pri reklamácii:

 

1. Tovar spolu so sprievodným listom s popisom závady a kópiou dokladu o kúpe ( faktúrou) pošlite bez dobierky na adresu:

 

Pneufit s.r.o.

LuxusnyBytik.sk
Nová cesta 675  

Bobrov 02942

 

2. Zákonom stanovená lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní od prijatia ( prevzatia balíku od Vás). Spravidla rozhodujeme o reklamáciách do 10 dní.

 

3. Vyrozumenie o vybavení reklamácie dostanete na emailovú adresu uvedenú vo Vašej objednávke.

 

Copyright 2013 - 2024 © LuxusnyBytik.sk