Reklamačný poriadok
Postup pri vrátení alebo výmene tovaru:
1. Oznámte nám e-mailom že chcete tovar vrátiť alebo vymeniť. Podľa zákona máte možnosť vrátiť tovar do 14 dní.
2. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený aj s pôvodnými vysačkami.
3. Spolu s tovar pošlite aj sprievodný list. V prípade výmeny v ňom uveďte za aký tovar si želáte vrátené veci vymeniť.
V prípade vrátenia tovaru uveďte číslo účtu na ktoré Vám budú vrátené peniaze.
Tovar neposielajte na DOBIERKU! (nebude prevzatý)
4. Balík pošlite kuriérom alebo Slovenskou poštou ako doporučený list bez dobierky ( do 2 kg), alebo ako balík bez dobierky ( nad 2 kg) na adresu:
Pneufit s.r.o.
LuxusnyBytik.sk
Hraničná 675
Bobrov 02942
5. Tovar Vám bude vymenený v najkratšej možnej dobe, najneskôr do 15 prac. dní od prevzatia balíku od Vás. Takisto v prípade vrátenia Vám budú peniaze vrátené v zákonnej lehote do 15 prac. dní. (Prevodom na účet)
Postup pri reklamácii:
1. Tovar spolu so sprievodným listom s popisom závady a kópiou dokladu o kúpe ( faktúrou) pošlite bez dobierky na adresu:
Pneufit s.r.o.
LuxusnyBytik.sk
Hraničná 675
Bobrov 02942
2. Zákonom stanovená lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní od prijatia ( prevzatia balíku od Vás). Spravidla rozhodujeme o reklamáciách do 10 dní.
3. Vyrozumenie o vybavení reklamácie dostanete na emailovú adresu uvedenú vo Vašej objednávke.